neděle 14. ledna 2018

Vydržaj!


Včerejší odpoledne v očekávání, hlavně něco dělat.
Někdo vaří prezidentský ležák (táta), já se během návštěvy stejných lidí jako před pěti lety učím sushi (a ano, vím, že takhle nemá vypadat :-) ). 

Kostky jsou vrženy.
Tak teď všichni vypneme svoje internety a fejzbuky, nebudeme číst žádný svržený hnoje, spekulace a relativní pojmy s dojmy a bez ohledu na svoje názory se sejdeme za 14 dní na značkách, oukej?

17 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ilonko, myslela jsem, jak je to těžký, ale nic na tom není (teda přestala jsem dělat maki, protože to je titěrná práce :-) ). Potřeby jsem dostala od Ježucha a vše potřebné jsem si přečetla jen u Koko: http://www.menudomu.cz/maki-sushi/

      Vymazat
  2. Ja tiež (sa modlím):-)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá, volby? Peklo a euforie.
    I když Drahoš vypadá na nějakých fotkách jako Husák, měla jsem jasno.
    Té atrapě člověka na obrazu ve třídě jsem "zasalutovala" NAZDAR, spíše SBOHEM.
    Když jsem ve tmě vycházela z volební místnosti, poskočila jsem a zařvala JOO!
    Táta mi provokativně v noci poslal skoro 20 emailů SVRŽENÝCH HNOJŮ, co o Drahošovi kdo ví - fakt ubohost věty typu, "zdroj potvrdil", tak a´t se ten zdroj ukáže, řekne jméno...X emailů, jak nám Zemana v Německu závidí...Moje mamka tomu dala korunu, když řekla, že ségře dali volbu Zemana příkazem a mě pak povídá:
    "Nesmíš, koukat jak vypadá a mluví" - já:"Ale kvůli tomu se za něj spousta lidí STYDÍ"
    mamka:"Ale on je lidovej"
    "Mami, je ROZDÍL mezi tím, být lidovej a být primitiv"
    Přesto mi Jakuba pohlídali a já šla na pochod, kamarádka srdcově dala Hilšlera - jo, je to sympaťák (to by se ty známky olizovaly hned lépe:-) - my ostatní Drahoše.
    Přes mobil sledovali výsledky a mezi kocháním se po Brdech debatovali, v hospodě nám stydla jídla, teplala piva, jak jsme viseli na televizi.
    Psala jsem kamarádce, že přes prvotní pesimismus to Jirka dá!!!!!!!!!!!!!!!
    Peklo a euforie.
    Věřím.
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdičko, Husák! A já tak přemejšlela nad tím, koho mi (občas) připomíná! :-) :-) Propaganda jede jak před pěti lety, no, věřím, ale tyto důvody mají bohužel taky hlavu a patu: http://www.reflex.cz/clanek/volby-prezidentske-volby-2018/84414/9-veci-ktere-mohou-drahosovi-prohrat-druhe-kolo-prezidentskych-voleb.html

      Vymazat
    2. Četla jsem, vím, častou tam koukám i mimo volby.
      propaganda je jedno zlo ale ještě větší zlo je omezenost lidí, kteří si jednou přečtou nějaký email a "MAJÍ JASNO".
      Dnes, i přes šílené počasí jsme jeli s Kubou do Příbrami na Den otevřených dveří na waldorfskou školu...plná pohody a radosti, jak se líbilo Kubovi, přijedu domů, zapnu email...a...tentokrát začíná emailový teror máma...
      A JÁ JIM NIKDY NIC NEPOSLALA A TAK RÁDA BYCH TO UDĚLALA ALE NE, NESNÍŽÍM SE
      )pošlu Ti bonbonek do emailu)

      A milá, koukám, že Ti budu dělat poradce přes vizuállní okna, tehdá jsi si nevzpoměla na shinead a teď na Husáka:-)

      Vymazat
    3. Ps. Ubrečená jsem psala oné kamarádce a ta mi napsala krásnou sms, jsme obě cimrmanoložky:"NENECH SE VYLÁKAT Z VOZOVÉ HRADBY!":-)

      Vymazat
  4. Oukej! Facebooky nečíst nedokážu. Ale neovlivní mě. Spíš mě ovlivňuje, že dvoji kamarádi křesťany z charismatických církví americkýho střihu volí Zemana. Už v prvním kole. V druhým budou samozřejmě taky. Lidi, kterých si vážím a v duchovní oblasti na ně dost dám. Mají svý důvody (biblický). Takže za mě tohle bude asi hlavní námět k přemýšlení do následujících dvou týdnů. Ale že bych to šla hodit Zemanovi si fakt nedokážu představit... (už právě pro ty lidi kterýma se obklopuje a kteří čím on bude slabší, budou silněji naši zemi ovlivňovat). Jo a díky moc za odpověď u toho před-předchozího příspěvku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a sushi jsme si dali po volbách taky :) akorát jsme ho nevyráběli, ale objednali jsme si ho ke kamarádům a udělali si povolební párty.

      Vymazat
    2. ty párty jsou na tom to nejlepší, co, kam se hrabe hokej ;-). Ty biblický důvody by mě teda zajímaly, trošku mě to děsí (tím spíš, že Ranhojič... no ale není americkýho střihu...;-) ). Uff, no nevím, mám z toho fakt divnej pocit.

      Vymazat
    3. Můžu Ti napsat na nějakej mail? Nebo si Tě přidám na FB? Nechce se mi tu takhle veřejně vypisovat, o čem jsem se s kamarády bavila (byť to není nic špatnýho, ale i tak).

      Vymazat
  5. Jsem moc ráda, že bude druhé kolo. O tom, komu dám hlas mám jasno a to mi teď stačí. Takže už "jen" vydržet a doufat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň že už není dilema, co? Trochu se bojim jít za tu plentu, co tam zas vymyslím :-) :-) :-)...

      Vymazat
  6. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovědětVymazat