středa 14. června 2017

Těším těším

Těším se, až si přečtu oblíbené blogy za dva měsíce zpátky :-).
Konečně mi došlo, že budou prázdniny.
Po víkendový haluzový akci.
Původně jsem se chtěla účastnit setkání Klubu přátel Aničky Tomanové, protože babička si vzala děti, ale vzdala jsem se, potřebovala jsem se výrazně dospat.
V sobotu ve čtvrt na dvě po líné snídani padl nápad neproflákat zbytek dne a zajet na ochutnávku mladých vín ve Vinařství Kutná Hora - a v půl druhé už jsme seděli ve vlaku.





Bajča s Lukym, který jsme viděli poprvé od svatby, nás vzali na místo svých prvních dostaveníček do Kavárny na Kozím plácku - och och och! :-)





A atmoška středomořských letovisek v uličkách způsobila, že jsme (teprve) začali spřádat plány na léto. Juchů!




Při čekání na noční spoj v Kolíně (díky ženichův pane otče!), nám v hlavě nezávisle na sobě neustále zněl  Igor Pelech a uvědomovali jsme si, jak jeho to je a jak jsme v pohodě (a opět realitu své sociální bubliny... hm).

P.S. přes tu všechnu krásu... Morava je Morava! :-)

4 komentáře:

  1. Ta kavárna vypadá skvěle! Mít to do Kutné Hory o něco blíž, jedu se tam mrknout hned odpoledne.

    OdpovědětVymazat
  2. Och, ach. Ta kavárna je úžasná. Úplně se vidím jak čtu a popíjím kávičku:-) Těším se na tvoje zápisky z cest♥ Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Byli jsme minulý rok a v těch mini uličkách se člověk vážně cítí jako někde v Itálii. :)
    Kavárna nás minula. Škodá!

    OdpovědětVymazat
  4. Uličky mě nepřestanou bavit a o Kozím plácku jsem mnohokrát slyšela, ale až teď konečně navštívila. Ne nadarmo je zavedená na Scuku a na dalších místech :-).

    OdpovědětVymazat