středa 1. června 2016

Tvůrce tvoří tvůrce


Když jsem ležela, bolely mě dutiny a nechtělo se mi ani číst.
Na facebookové stránce Marka Orka Váchy přibyl záznam z přednášky Tvůrce tvoří tvůrce, kterou měl před týdnem u Pražského Jezulátka. 
Myšlenku člověka - tvůrce už Orko rozvedl třeba v knize Neumělcům života, kterou jsem ne úplně dávno četla a která mě nadchla, proto jsem neváhala.

V dnešní době bujícího transformačního byznysu, motivačních a koučských videí, která se začínají opakovat a vzájemně vykrádat, kdy už si člověk (nebo aspoň já) dvakrát rozmýšlí, čemu věnovat bezmála hodinu a půl času, si tuhle přednášku od člověka, který je kněz, etik a biolog v jednom (Jak to jde dohromady? Dobře. ) asi moc lidí nepustí, ale kdyby náhodou...
Přestože má trošku pomalejší rozjezd, je totiž nabitá historickými souvislostmi a obsahuje mnoho užitečných odkazů, vřele doporučuju.

4 komentáře:

  1. Kniha Neumělcům života sa mi veľmi páčila ...ďakujem za odkaz, rada si tu prednášku vypočujem.

    OdpovědětVymazat
  2. Počúvam:-)
    Ja milujem:
    https://www.youtube.com/watch?v=tY45g8trFMY

    OdpovědětVymazat