pondělí 2. ledna 2017

Zpátky do minulosti (zase)

Jak jsem řekla, touhu po životě jsem začala pociťovat zase těsně před Silvestrem :-).
Dost mě mrzelo, že jsme poprvé po mnoha letech nemohli jet kvůli mý neschopnosti na chalupu.
Ale! 
Zachtělo se mi rodinu vzít na místo, kde jsme trávili snad všechny Silvestry v mládí.
Stejně jako já tehdy, trávila tam poslední dny v roce i Marion, pročež jsme se po obří porci míchaných vajec nabalili a vyrazili za ní i s bratrem z šedivé nížiny


do teplíčka na Vesmír.


Kostel sv. Matouše stojí, jako tenkrát. 
V lepším stavu.











Kvůli tomuhle obrázku jsem vyhrabala starý dopisy. 
Takhle vyzdobený obálky jsme si posílali - tedy někteří, že sestřenkovič :-).


 



Tohle víno nám přivezla Marion před půl rokem přes hory a doly z Říma. 
Tak jsme ho dopravili ještě dál a připili si na ten novej rok :-).


A aby bylo dežaví dokonalé, vyrazili jsme, stejně jako tenkrát, i na tradiční silvestrovský koncert do Deštného.


Vesmírný kapele, ve složení tolikrát omlazeném, to hraje pořád stejně dobře.
Viděli jsme naživo i samotného tvůrce letošní olomoucké hymny, kterou vysekli jako přídavek ;-). 
(Na čem jsem si ale začala o svátcích fakt ujíždět, je  TOHLE  a  TOHLE - příště jedu ;-)!).



Tomáš Hoffmann, který na závěr všem přítomným popřál do nového roku, mi mluvil z duše.
Řekl to nějak takto: 
"Přeju vám do nového roku mimo všechno to štěstíčko a zdravíčko a boží požehnáníčko hlavně dobré vztahy. Znám dost lidí, kteří jsou zdraví, ale jejich vztahy stojí s odpuštěním za prd. Naopak znám spoustu lidí, kteří jsou nemocní, ale vztahy mají v nejlepším pořádku. Proto vám všem přeju dobré vztahy!"

JO. ;-) Tak krásný vztahový celý nový rok!

12 komentářů:

  1. Kačí, nádherné fotky. Okouzlil mě ten kostelík se starým hřbitovem.

    Ať vám vše v tomto roce klape♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moničko, profíku, děkuju! Ten kostel až na pár drobných úprav vypadá takhle už víc jak desetiletí... úplně mě to dostalo. Hodně sil a chuti do práce, nebylo to dnes lehký, viď? :-)

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí Váš blog a jsem zde po léta tichým návštěvníkem, ale dnes musím reagovat. Vesmír, úžasné místo, úžasní lidé...za tři týdny vyrážím s dětmi směr Dešťné, na Tomáše i Jendu se všichni velmi těšíme. Duch Vesmíru je nakažlivý :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, moc děkuju za milá slova, jsem ráda za každý takový vzkaz :-). Já byla na Vesmíru asi po deseti letech a úplně mě to dojalo. A dnes jsem se dověděla, že tam kromě mladých jezdí i rodiny, takže se těším :-).

      Vymazat
  3. Kači, taky nás napadlo, když je to CSM v Olmíku, že bychom jeli i s Baru, třeba na pár dnů, nebo na jeden den.... :-) Díky za písničky TOHLE A TOHLE je to pár slov, ale jsou silná! Mějte se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, taky nás to napadlo, jen je to ještě dost daleko :-). Ty písničky, to je, co? Úplně jsem si na tom ujela a celá ta aktivita (celý projekt Godzone) mi přijde podporusizasluhující...

      Vymazat
  4. Zdeni, krásný fotky a doslova magické místo kostelíku...kde přesně to je?

    Jinak to jste byli kousek od nás, Deštne je přes par kopcu 😉 Tesime se az se zase uvidíme ❤

    S těmi vztahy je to svata pravda! Tak ať klapou a máte se v tomto roce blaze 😉💙

    OdpovědětVymazat
  5. Vždy ma vnútorne oslovíš svojim príspevkom, až prorocky...:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Katorku milý, tak jsem se už druhý večer zasekla na tvých písních:) Krásný nový rok přeju, mějte se rádi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Edi, to mám radost, už jsem to vnutila všem okolo sebe ;-), sama na nich jedu každý den už dobu. Hodně dobrý nový rok přeju a díky!

      Vymazat