čtvrtek 11. srpna 2016

Rád vařim

a vim, že to umim a holkám se to lýbýýý ... "


Další z restů - kuchyňka, která čekala v hlavě na realizaci asi půl roku.
Dočkala se u příležitosti Aniččina svátku, jinak bych ji tam nosila ještě dlouho.
Focena v tmavém koutě, takže foto nic moc.

Starý noční stolek z Ikea - osm let sloužil a teď ho nahradil březový pařez :-), ale pro ty škrábance a omlácený a otrhaný spodní šuplík si už zasloužil dostat novou funkci.
Od začátku do konce jsem to měla vymyšlené a naplánované tak, že bych celý polep vlastnoručně vystříhala, ale pak se do toho vložil Lukor a přesvědčil mě, že vyříznout samolepky na plotteru bude jednodušší.
No, vypadá to líp, uznávám.
Podklad tvoří bílá samolepka - kromě trouby, ta je z černé a šedé.
Hořáky a čudlíky se nalepily na podklad.
Horní poličky jsou ty na kořenky z Ikea, chtěla jsem je do kuchyně, ale pak jsem kořenkovou otázku vyřešila jinak a zbyly mi.
K tomu nádobí lety nasbírané, šálky z Ikea, a hlavně luxusní potraviny od Zuzky.



V hlavě to nosí člověk takovou dobu a proměna pak trvá tak čtvrt hoďky :-).

22 komentářů:

  1. Katko, nádhera !!!! Úžasná proměna ... .... tam se bude Aničce skvěle vařit a kuchtit !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je úžasnej!!! A Ty, Katko, taky, bezva nápad :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda ta je!!! Úplně mi spadla brada :-) Jak už tady zaznělo - super nápad, skvělé provedení!

    OdpovědětVymazat
  4. Díky všem, i nově příchozím, za koment... A přitom je to taková blbost, že? ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. super skvělá!!! a ze starého nábytku - dvojitá radost ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Hezkyyy! To se vám povedlo. A co holky, vaří? U nás je kuchyňka využívána snad každý den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi u nás se teď vyváří o stopéro. Bohužel si kromě Tvý úžasný zeleniny oblíbily vařit i z takových těch navlékacích pidikorálků z Ikea, je to taková velká piksla a každej den do ní vracím její obsah po rozbití úst (kloužou dost) cca dvakrát. Někdy už mi nervy fakt jako tečou :-). Jo a pak vaříme ještě vločky. Ty vyražený raznicí. :-)

      Vymazat
  7. Geniálne!
    Ja som tie riadiky z Ikea chcela pre seba, tak sa mi páčili:-).
    (Aspoň som ich kupovala malej susedôčke.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, Alenko, upřímně - já si je taky občas půjčuju ;-).

      Vymazat
  8. Kačí,
    tak to je zatím ta nejhezčí kuchyňka hand made co jsem viděla !
    Naprostá pecka !
    Malmové noční stolečky také máme a nikdy by mě nenapadlo, že z nich může být dětská kuchyňka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, díky, mě to napadlo hned, co jsem se rozhodla, že za ni v Ikee dva litry celkem prostě dát nechci (a ani by se nám nevešla) a obhlížela všechno, z čeho by se dala vyrobit. Jak se podařilo sehnat do ložnice pařezy, bylo to jasný. Ono to není na fotce moc vidět, ale ten šuplík byl vpravo dole hodně otrhaný. Lukor ze mě nemoh, protože ve sklepě čeká ve frontě konferenční stolek od popelnic, tak obracel oči v sloup, že jsem si zase něco vymyslela. Ale jakmile jsem si nasyslila materiál, všechno "vyprojektovala" a jala se vyrábět, otočil a najednou se chtěl angažovat ;-).

      Vymazat
  9. superní!
    jako další vaše posty a inspirace.
    vždycky k vám ráda mrkám. pěkně prázdninujte! :)
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, díky moc! Krásný prázdniny a ještě bych chtěla napsat, že křupavý ovesný koláč s jablky se stal tou nejhlubší rodinnou láskou a že děkuju za tip! ;-)

      Vymazat
  10. Krása! Tam se musí holkám vařit jedna báseň.

    OdpovědětVymazat
  11. Zdeni, tak tohle je fakt bomba! Jste oba borci, fakt...a hlavně jak se dokážete doplňovat, aby skoro z ničeho vzniklo úžasné NĚCO!!! :-) Holky musí být vážně nadšené! Tak dobrou chuť! PS: U nás se perou o traktory, vleky, atd... :-)

    OdpovědětVymazat