pondělí 9. března 2015

Návrat zpátky: po měsíci (fotododatek)


Klidový stav před rokem.

 
1. Takhle jsem trvale zůstala po odstavení, samoléčbě a různých snahách o léčbu (nemluvím o jiných částech těla, ale rudej obličej bych neměla ty koule tady vystavit). Fotka je z období před měsícem.
2. Před třemi týdny (po týdnu diety).
3. Dnes. Poslední jizvy.

Různě to ještě občas růžoví po vysazení kortikoidů, ale nebe a dudy (nebo spíš dudy a nebe :-) ).
Odpadají kila mastí a šminek na zakrytí.
Kůže má mnohem větší sílu - neopadává po škrábání.
Líp spím a líp se budím.
Úleva. Vím, že další zlepšení bude následovat, a taky až se vystavím slunci.
Zbavení se kortikoidů a zahojení toho, co není vidět na pohled, bude ten běh na dlouhou trať.
Je to ta část věci, o který jsem mluvila, že bude pro mě nejtěžší, dělat něco pro něco, co není vidět.
To jsem si potřebovala srovnat v hlavě - to, že přestávám jásat a dělat heč a soustředím se na neuhnutí.
Dieta, čaje ani režim mi nedělají problém, jen obě děti mají pekelně vzdorovitý období, tak mi někdy ujíždějí nervy.
Ale to dám.

To jen jako renonc k příspěvku o uplynulém měsíci diety, nejen pro nevěřící Tomáše :-).
Tím bych skončila fotografickou část reality show "Z prašivce zpět člověkem" :-).

Mám skoro připravenou další várku tipů na konkrétní jídla, pak už budu asi přihazovat tipy průběžně po jednom, ať "nezdržuju provoz".
Přeju všem, kdo se pokouší o podobnou změnu, pevný nervy zejména na prvních pár dnů (pak už to jde samo, fakt! Na dobré věci se zvyká rychle.), veselou a vyklidněnou mysl a první odvážný krok k improvizaci nejen v kuchyni.
A nezapomeňte, štěstí přeje připraveným (a těm, co mají nakoupeno) ;-)! 



P.S. Už několik let jsem sháněla tyto tenisky. 
Dřív úplně stejné vyráběla firma Skechers - vydržely mi snad 10 let a byly to nejlepší tenisky, jaký jsem kdy měla (a že skoro v jiných botách nechodím:-) ).
Bohužel už několik let nebyly k dostání, litovala jsem, že jsem si jich nenakoupila víc. 
Zkusila jsem si koupit jedny jiný a po pár měsících je odrovnala, dělala si starosti, v čem budu chodit... až jsem zjistila, že naprosto stejné tenisky vyrábí britská firma Gola.
Dneska mi přišly, holky.
Zdají se mi v detailech ještě o kousek propracovanější než ty od Skechers.
Celokožené, s nejtrvanlivěji a nejodolněji vyřešenou špičkou.
Přesně tak bytelné, jak mají být, přitom pohodlné (někdy jsem je brala i na dlouhé túry, protože mi v nich bylo prostě nejlíp).
Nejlepší forma podrážky, co jsem kdy zkusila - malučko zvýšená v oblasti paty, aby netrpěla klenba a držení těla. 
Nesmekavá, na došlap měkkoučká guma, co zároveň téměř nejde okopat/odřít/sešmajdat.
Prostě moje starý dobrý stálice.
I jen obal a prospekt mi přijde vymazlený.
Na moje poměry na mateřský jsou sice drahý jako pes (no, náš pes byl vlastně dražší :-) ), ale vzhledem k jejich trvanlivosti (teda doufám minimálně ve stejnou) a vzhledem k tomu, kolik bot si ne/kupuju, dost dobrá investice.
Doporučuju všem.
Až zase budu mít peníze, zvážím koupi více párů :-).




8 komentářů:

  1. Ruka jako z alabastru! Super! Ať to jde i nadále!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. z alabastru ještě úplně ne, ale věřím, že je to otázka času :-). Díky za podporu!

      Vymazat
  2. To se ani nechce věřit, jak velký má vliv strava na náš "dyzajn" . Fakt síla a určitě to jde líp, když jsou vidět výsledky :o). Já dnes poprvé zkusila smoothie a velká mňamka (vím, že by se banán moc neměl, ale už to měl chudák za pár...). Tenisky vypadají výborně, také jsem měla oblíbenou značku(a těch jsem si koupila dva páry), ale tam šla kvalita časem docela dolů a od té doby jsem náhradu nenašla. Tak krásný den Lada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda :-). Smoothie mám ráda taky, i když bez banánu (nějak ho od přírody nemám ráda, asi tělo ví...), už se těším na léto, budu si je zase dělat s rostlinnými mléky.
      A ty nákupy po více kusech se mi stávají často. Někdy si říkám, že jsem v tomhle asi chlap, ale jak se něco osvědčí, nesnáším, když to přestanou vyrábět :-). I Tobě hezkej den! K

      Vymazat
  3. Ber ten finanční výcuc jako ODMĚNU za dny minulé!
    A hele ty naše milá prašivko, nevím jak to může ženská napsat ženské, ale RUKU LÍBÁM MILOSTIVÁ:-))

    PROSÍM, KDO ZAČNE VYRÁBĚT I MÉ MILOVANÉ DŮCHODKY S TKANIČKAMA?
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beru, Magdi, že jsem sáhla na krizový fond, jako satisfakci :-).
      Prej rukulíbám ;-), chacha!
      Důchodky s tkaničkama jsem bohužel nikde neviděla a popravdě si je ani neumím při vší představivosti představit :-). Nemáš foto?

      Vymazat
  4. Tak to je hustý, jak by řekla moje neteř:-) super výsledek! Tak jen tak dál. Držím pěsti. Petra

    OdpovědětVymazat