sobota 15. listopadu 2014


Máme pod čepicí ... 
 

... plešky.

Zatímco Emuš jsme vzali dohola poprvé - měla na hlavě pár chlupů (černých, jak jsme zjistili! :-) ), Anička už má svou premiéru za sebou. 
Zatímco u Emičky nebyl výsledek skoro vidět a šlo hlavně o zahojení stroupků, Anička se vyholením změnila radikálně.
Ale museli jsme.
Jednak má tak jemný vlásky, že je neudrží žádná sponka ani čelenka - ty jí je ještě lámou a vytrhávají (na jednom místě už byla skoro bez vlasů) a jednak po těch lítajících vlasech pořád koukala a namáhala si hodně oči.
Navíc se blíží konec období, kdy si z toho ještě nic nedělá a zároveň může milimetrovýho ježka skrýt pod čepici.
Nesla to statečně a pořád se ujišťovala: "mám kásný vlásky jako strejda Dominik, žejo?"
Jojo. 
Sinead O'Connor se sestrou :-).

13 komentářů:

  1. Hustý! Ale holky jsou kočky i bez vlásků :-) A ta podoba, to je prostě mazec :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Napadají mě tři věty:
    holky jsou nádherné
    lepší léta Shinead:-))
    ranní rituál:"Mami, najdi sádlo, jdeme leštit"

    Jste super!!!!!!!!!!
    Magda
    (ty černé vlásky, kuba byl mrňavý otočený Hitler, byl a je blonďák po tátovi, ale vzadu nad krkem, v takovém tom ďůlku měl černý obdélníček vlasů po mě:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám koukám, znám vás jen z fotek, ale tady v Ančí vidím Tebe a v Emě manžela...
      Magda

      Vymazat
    2. Děkuju za připomenutí, už od včera přemejšlím, co jsem to tam chtěla dopsat a nemohla jsem si vzpomenout :-). A je sranda, jak každý říká něco jinýho. V Ančí vidíš mě, protože mají obě naprosto moji pusu (zatímco Ema ji má za dudákem), jinak mi moc podobný nejsou, ale je sranda, že nás v nich každý vidí. Zázraky přírody, no.

      Vymazat
    3. Ale prdlajs matko, žádná pusa - OČI!!!!!!!!!!!

      Vymazat
  3. Příprava na anarchistickou demonstraci :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. anarchisti jsou většinou vlasáči a dredaři... :-) a náckové nejsme (i když si to možná někdo myslí), takže lámové, jo! ;-)

      Vymazat
  4. Fakt hustý, já bych toho nebyla schopna. Ájuli jsem ještě nestříhala a to už má 3. Tak měla pár chlupů, ale konečně už radikálně zhoustly... konečně má hároše. Jen takhle moc bych Aničku nevzala - nakrátko jo, ale úplně fakt ne. Moje sestřenka má dodneška trauma z krátkých vlasů - babička měla zálibu v krátkém sestřihu a chudák sestřenka byla první na ráně neb u babičky bydleli. Do dneška nesnáší svoje fotky z dětství kvůli těm vlasům. :-)) Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mívala trauma z těch "rovných" ofin. Ale třeba u dcerky Pondělí tu ofinu "žeru":-))
      Katčinu odvahu obdivuju, já na to neměla a syn má ještě teď v 11i žluté stroupky.
      Nepomohlo nic, ani spešl umíchaný lektvar v lékárně...
      A teď je zima, venku je to pod čepicí:-)) a do slunečných dnů to vyraší:-))
      Úplně jsem žasla, jak třeba Anna K. pak měla super hustého ježuru.
      Omlouvám se, že jsem vlezla do odpovědi.
      Magda

      Vymazat
    2. Tak předně, proveditel byl Lukyn, žádná moje odvaha :-). Zjednodušeně řečeno, Aničce vlasy nezhoustly (genetika), dokonce se jí na jednom místě totálně zlámaly a vypadaly. I kdybysme to jen zkrátili, pořád bysme nezasáhli ty poškozený vlasy. Navíc jakožto ekzematik vím, jak je nepříjemný se drbat (kdekoli). Na strupy pomohl šampon se zinkem od Nobilisu, teď ještě ty chudinky zničený omladit. Já byla až do sedmý třídy "na hrnec" ala Kazisvět šestý, vzadu vyholená jako chlap. Hrozný. Beru to tak, že v létě už bude v pohodě.

      Vymazat
    3. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
      Kateřino, nahoď Kazisvěta!!!!
      A já jdu utřít monitor:-))))))))))))))
      Magda

      (kdysi jsem Kubovi zastřihla ofinu ve vaně bo jsem prohlásila, že to zvládne každý blbec. V mokré variantě super, plácala jsem se po ramenou. Pak přišel Kuba po chvíli se suchýma vlasama a já šla do mdlob.
      Vzhledem k tomu, že měl odpoledne přijet ex, bylo potřeba jednat,.
      Dítě za ruku směr kadeřnictví. Danuška, která má diář natřískaný od shora dolů, tam byla.
      Slušnost šla stranou, paní na sedačce také (obrazně) a dana mu to zarovnala doslova na stojáka za dveřmi:-))))

      Vymazat
  5. Jasný, kvalita vlasů je u každého jiná. Ájule už teď vlasy hrozně řeší a to jsou jí 3 - stříhat se nebudou, nechce je mít jako tatínek (ten má účes a la vaše holky). Anička je holt statečná. Každý máme svoje trauma - já a ségra jsme měly obě dlouhý vlasy ale mamka nám při fénování natáčela ofinu do vlny na takový ten kulatý kartáč, jak jsme to nenáviděly a nešlo to rozčesat ani narovnat vodou. :-)) ještě to mámě sem tam připomeneme, jak nám to vadilo.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý kontrast: rodiče a děti :-). Aničce rozumím - nedržící sponka, tahající gumka - byla to hrůza. Určitě je to dobré řešení.

    OdpovědětVymazat