pátek 6. prosince 2013


Paráda, kterou jsem dnes objevila.
Recept z Herbáře na Šebestiánský salát jsem okukovala už dlouho a dnes na něj konečně došlo.
Trochu jsem se bála, co na to chlapský chutě, ale obstál na jedničku :-).
Přes svůj konzervatismus jsem se rozhodla, že to je ten pravý vánoční salát ke kaprovi pro kojící matky :-).
Plátky vařených brambor a celeru jsem skládala do misky po vrstvách, každou jsem zvlášť osolila, opepřila a zakápla citronem, aby se sůl dostala všude, spojila vše majonézou a nakonec lehce zamíchala plátky vařené červené řepy, aby z toho nebyla růžová kejda.
Petrželku už zase pěstuju na okně v misce s vodou takhle  .
Vřele doporučuju, nečekala bych, že tak obyčejný jídlo bude chutnat tak dobře!

2 komentáře:

  1. Hmm, to vypadá lákavě!
    Moc děkuju za inspiraci. Poslední dobou mám pocit, že se pohybuju v nějakým receptovým vakuu a vařím dokola pořád několik stejných jídel. Jsem proto ráda za každou obměnu, která je mi naservírována přímo pod nos :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám stejný problém :-), navíc od tý doby co kojím, mám pocit, že vhodných bezmasých jídel je nějak míň... salát je fakt dost jedlej, jako příloha i jako samostatný jídlo...

      Vymazat