úterý 21. května 2013



Původně jsem mužovi k narozkám chtěla udělat ten nejčokoládovější dort ze všech.
Pak, když jsem viděla u Jany Grešákové odkaz na tenhle koláč, rozmyslela jsem si to.
Recept  TADYjen korpus jsem udělala osvědčený cheesecakový. 
Je skvělý, doporučuji ... Ale raději ne ekzematikům :-(.
Ale stejně mi to za to stálo, vrtalo by mi to hlavou :-). 

Jo a k tomu jsem podávala domácí citronový ice-tea s mátou :-): (1/2 l černého nebo zeleného vychladlého čaje slazeného lžící medu, 1/2 l vychlazené Mattonky nebo vody, několik snítek máty i se stonky, šťáva z jednoho citronu - nechat spolu ležet aspoň hodinu + led)



 

4 komentáře:

  1. Tenhle koláč miluju! :-) Od doby, co jsem recept na něj objevila na Vandině blogu, moc ráda se k němu vracím. A je fakt, že i mě Jana nakopla k jeho znovuupečení. Obhájila jsem si to tak, že to mám za první úspěšné státnice :-)
    Abych nezapomněla, vše nejlepší manželovi! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyřízeno a díky moc! No a koláč bych si ještě dala, jenže se už od včera od snědení malýho kousku drbu jak vzteklá :-(... ale stejně bych do toho šla znovu :-)! A TY si rozhodně obhajovat nic nemusíš! :-)

      Vymazat
  2. Taky přejeme dodatečně Lukymu všechno NEJ! A teď jdu dočíst ostatní příspěvky, na kt. jsem se tak těšila :) Písnu mail.

    OdpovědětVymazat