středa 27. března 2013


Myslela jsem, že stý příspěvek bude trochu zásadnější, ale nějak nezvládám realizovat nápady, tak aspoň malý tip.
Je sice tak banální, že ho možná znáte, ale třeba budete překvapeni stejně jako já, že vás něco tak jednoduchého nenapadlo.
A pokud se vám stejně jako nám i přes bylinky v květníku stále nedostává zeleně, třeba se vám bude hodit.
K vypěstování zelené petrželové nati stačí seříznout vršky petržele s asi dvoucentimetrovým kouskem bílé dužniny.
Misku s vodou je třeba pravidelně dolívat a kontrolovat, aby petržel odspodu nehnila.
Podobným způsobem lze "vypěstovat" i nať z celeru, mrkve, zelenou cibulku nebo česnek, pokud nejsou vršky úplně seříznuté. 
Ať žije zelená a zítra krásný Zelený čtvrtek!

2 komentáře:

  1. Tak to je super nápad, ani by mě tohle nenapadlo, ale určitě zkusím!!! :) Díky za tip. Jen mě zajímá, co to udělá potom jakmile se začne ta nať rozrůstat, nehnije ten spodek? Nebo se to dá dát pak do hlíny??? Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si říkala, jak to, že jsem na to nepřišla sama :-). Jinak jsem vyměňovala vodu, když se začla zabarvovat a nehnilo to zatím nikdy :-).

      Vymazat