pátek 8. března 2013


Dnes ráno. 
Jako obvykle jsem ji nechala dojíst snídani samotnou a šla se umýt.
Šťastnej výraz, když jsem se vrátila, mi byl podezřelej už z dálky :-).
Pravděpodobně si chtěla ulíznout patičku, jak to dělá tatínek...:-)
To byl čaj... šípkovej...

7 komentářů:

  1. Třeba je šípek dobrej na vlasy?! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. no, pěknej vodníček! :-) m

    OdpovědětVymazat
  3. To je šibalský kukuč Andulko!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Myslela že je to známka punku!! :-) O.

    OdpovědětVymazat
  5. žeby pokus o číro?? :-)
    ale fuj! zase ty volby, pardon! :-)
    Káťo, ještě trochu od věci - chystám se dělat dort, mimoj. ten Tvůj pro Andulku, a přemýšlím o robotu. Vůbec se v tom ale nevyznám. Musím pořizovat ten velkej krám, nebo existuje nějaký menší řešení, nevíš? V čem drtíš ty sušenky? Já vím, skaut si poradí i bez robotu (třeba úderným zásahem pěstí do sáčku plného sušenek) ale třeba bych ho využila i jindy :-))
    dík! papá m

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) :-) jasně!!! Ale lidi řikali, že punk je jinde :-)...
      Madli, já ten velkej "krám" taky nemám, i když se mi všechno kuchyňské nářadí začíná hasit, takže přemýšlím, jestli a co si ne/pořídit. Sušenky určitě v pohodě rozdrtíš válečkem v sáčku, já je stejně jako strouhanku, oříšky a spol. drtím v takovém samostatném sekáčku, pošlu Ti odkaz na mail a uvidíš...

      Vymazat